onsdag 23 februari 2011

Jag känner jag!

Jag känner allt jag. Jag känner glädje och sorg. Kärlek och rädsla. Jag känner när Du är ledsen och jag känner när Du bär på skam. Jag känner ilska och förtvivlan och om jag blir frustrerad så kan det ta sig de konstigaste uttryck. Ibland önskar jag att jag inte kände så mycket men sen tänker jag en gång till. Tänk om jag inte kunde känna det jag känner. Skulle då min upplevelse ha blivit densamma när Du tog dina första steg? Eller när du tappade din första tand? Skulle min glädje ha lett till tårar i förmiddags när en vän sa så fina ord om mig? Skulle Din kärlek då kännas så djupt inne i mig? Jag vet inte och jag vågar inte önska bort de jobbiga känslorna för tänk om jag då inte skulle få uppleva de underbara. . .
Love to U all! 

2 kommentarer:

  1. Åååh så vackert älskade vän. Du är så otroligt unik min lilla blinkande stjärna. Fortsätt med det! Pöss!

    SvaraRadera