tisdag 3 maj 2011

Snowy Bursta!


Snö! På min födelsedag!? Nej, vet ni va! Detta är inte okay...

Idag va det dags för min 29e födelsedag... Jag är så barnslig när det gäller högtider. Då blir jag 5 år igen och vill att hela världen ska kretsa kring mig. Men för att inte behöva bli besviken för att inte bli  nog firad så säger jag inget till någon om att jag fyller år och bjuder inte heller hem knappt någon. Just för att det är så jobbigt om dom inte skulle komma. Jag vill inte heller att någon ska behöva göra sig besväret att fira mig eller känna sig tvungen att köpa någon present. Men sen känner jag mig så ensam när dagen är över för att det blir så småskaligt firande... Typ Status Quo! :P Ursäkta för att jag finns liksom.. Gud så dum man är!

Men jag är absolut superglad för de som kom hit! De som jag bjöd... :P Mamma och Johanna med barn. Och så kommer pappa med sin familj imorgon. :)

Denna dag kommer i alla fall bli ihågkommen som en speciell dag. Det var födelsedagen då det snöade. Födelsedagen som Sigge kom sjungandes "Ja må hon leva" ned, för trappen nyvaken. Födelsedagen jag bakade LCHF bounty. Födelsedagen då jag blev firad tillsammans med två andra barn på Förskolan Klätten  :P

Nu känner jag ögonlocken tynga och ser sängen som en hägring där framme. Det har varit en bra dag! Tack alla ni som bidragit till att göra den bra. Alltid värt att ha en anledning att träffa sina kära och äta godsaker ;)

Mmm... ZzzzzzzzzzZZzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.................

Inte OK!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar