torsdag 9 februari 2012

Köööör på bara ;)

Valet och kvalet... Älska eller hata? Svart eller vitt? Allt eller inget? På eller av? En liten gråzon vore inte fel.
Jag är nöjd med mitt sätt att hantera en situation. Stolt över att ha stått upp för mig själv, varit ärlig och samtidigt visat respekt och handlat med kärlek.
Köpte mig en bräda idag. En begagnad med skor och allt till ett riktigt vrakpris. Ska bli kul att åka igen! Har inte åkt på säkert tio år ju. Har åkt lite skidor nu det sista men det är lixom inte lika kul. Kan inte riktigt säga varför.
På lördag ska jag vara chaufför till och från Svenska Rallyt med ett gäng härliga galningar. Det ska bli väldigt spännande att se vad det får för utgång. Men med ögonen öppna för allt det goda i livet så tror jag det kommer bli fantastiskt.
Jag har haft den bästa veckan på länge med Sigge McQuack. Han är bara för go. Det är så kul nu när vi börjar kunna göra saker tillsammans. Jag känner lite så att, visst vill jag ha fler barn men det är väldigt bekvämt när han nu är så stor som han är. Vägen hit har ju ändå varit ganska lång. Mycket har hänt... Men nu känns det som om jag är tillbaks på rätt spår igen. Wihoo! Nu blir det att plocka lite här hemma så jag med gott samvete kan lämna hemmet och bege mig till gymmet imorgon direkt jag vinkat av Sigge på skolbussen och fram tills jag börjar jobba. Skönt att kunna hitta något positiv med dessa härliga stängningsfredagar! Jag känner mig mycket mindre ensam nu på kvällarna. Hoppas det håller i sig. Nu åker ju <3 till pappa så det är väl egentligen nu prövningen startar.
Men jag tror på mig... Godnattkram till er alla från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar