tisdag 18 september 2012

Slänga slänga slänga :)

Fan! Va skönt det känns!
Att slänga saker... Jag älskar känslan av att tömma på gammalt och skapa något nytt tillsammans. När jag separerade från R så valde jag att bara plocka med mig saker som inte va laddade med känslor och dåliga energier. Inga saker som väckte minnen... Dvs nästan allt lämnade jag kvar. Skaffade det mesta nytt till mig och Sigge. Hur sorgligt den än va att inte kunna hålla ihop och vara lycklig på samma gång så herregud va mycket lättare allt blev när jag inte hängde kvar i gamla grejer.
Jag kan inte förstå den girighet jag ibland ser mellan folk som går skilda vägar. Man bråkar om grejer, om bostäder om pengar och till och med om barn. Barn är ingens ägodelar! Ska inte börja tjata om det nu för då blir jag så ilsk så ;)
Känns som om det här är början på något väldigt bra iaf.. Vi kommer få det så himla bra!
Och fint... tillslut ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar