lördag 31 augusti 2013

Den som gräver en grop...

...åt andra, faller oftast själv däri.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Så länge man säger sanningen så finns det inget sätt att riskera att säga emot sig själv eller att trassla in sig och bli inträngd i ett hörn... Talar man sanning och är rak så finns det aldrig någon anledning att oroa sig för vad eller om man sagt vad till vem... :P
Jag må vara godtrogen, snäll, öppen, ärlig och har en vilja se endast det som är bra i folk MEN jag har en fantastisk intuition, kunskap och känsla för människor och äkthet.
Jag känner mig tacksam för att jag givits den gåvan och jag känner tacksamhet för att jag kan se hur vår kärlek kommer kunna växa sig ännu starkare efter det här min underbara älskling <3 

Goda intentioner och kärleksfulla handlingar är det som för dig framåt i livet.
Missunnsamhet, lögner och girighet skapar bara bitterhet och ensamhet. Det du sänder ut är det du kommer få mer utav...

Jag lever efter min sanning och min förmåga... Jag gör mina egna val och jag tar mina beslut.Jag tar ansvar för mina ord och handlingar. Mina val passar förmodligen inte alla, av olika anledningar men något jag inte gör är att ansvara för andras känslor. Jag försöker respektera andras val och försöker att inte lägga några värderingar i dem. Jag väljer att förlåta såväl vän som ovän. Jag ser både det du vill och det du inte vill att jag ska se... Till slut.

Tiden är en illusion och allt är relativt.

Med detta sagt fortsätter jag leva mitt liv som jag vill. I kärlek, ärlighet, förlåterlse och ödmjukhet...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar