tisdag 12 april 2011

Hockeykväll "chickstyle" och "Kattcravings"

Johannasjukastihövve Johansson och Petra har precis lämnat min soffa efter att tillsammans med mig, en väldigt gravid katt och extramättande ostbågar, avnjutit en av hockeyfinalerna. Tack kära ni <3 Jag har skrattat så jag nu lider av kronisk skratthosta varje gång jag andas in för djupt. Mascaran har jag gråtskrattat bort och jag önskar att jag inte är alltför bortgjord på fejjan ändå ;)

Supertrött är jag nu i alla fall för jag har sovit med det ena ögat öppet i natt. Anledningen till detta är att den väldigt gravida katten lider av cravings! Hon har cravings efter kvitton! Jag hade tidigare på kvällen varit och pantat petflaskor för 88 kr så jag försökte kila fast pantkvittona under mobilen så att hon inte skulle tugga i sig dom under natten. Men jag vet att hon ser allt! Så därför kunde jag inte sova i natt... ;)

Måste faktiskt säga att hennes craving är värre än min till och med! Själv tuggade jag i mig ett fempack skumgummisvampar i månaden och fem rullar lakrisal om dagen :P
Mmmm... ;)

2 kommentarer:

  1. Men åååh ska ni åxå få bebis, va mysigt! Då vill jag kanske ha 2. När är bf? Puss puss

    SvaraRadera
  2. Haha.. Jag vet inte hur många vi får än ;) Super det :) En är redan tingad så vi får hoppas att det är tre då :) Puss puss

    SvaraRadera