måndag 11 april 2011

Vänner...

Jag har fantastiska vänner! Snälla, goa, generösa, omtänksamma vänner som jag alltför sällan tackar eller visar min uppskattning för. Men jag tror ni vet vilka ni är och att jag uppskattar och älskar er just för dem ni är men jag ska ändå vara lite mer specifik..

Tack Johanna Hösska Johansson för alla gånger du ställer upp för mig! Jag tror inte det funnits ett tillfälle du inte funnits där när jag behövt en hjälpande hand eller en axel att gråta mot... Du är så betydelsefull för mig och jag hoppas kunna hjälpa dig och vara en vän på samma sätt som du så ofta varit för mig nu när du är i en lite svårare sits än mig. Så när helst du behöver mig hjärtat... <3
Lev och njut!

Förövrigt, ingen nämnd ingen glömd.. Jag ska bli bättre att visa min tacksamhet på plats är meningen ;)

2 kommentarer: