lördag 9 april 2011

Lördag morgon...

Idag hade min älskade sambo och jag planerat en tur till Ikea för att fraternisera i inredning till vårt nya gemensamma hem. Mycket planerande och diskuterande har lett fram till att vi bestämt att en tv-bänk ligger först på prioriteringslistan. Men eftersom vi natten innan utmanat våra intellekt och vår innovationsförmåga med genom timmar av Super Mario Wii så blev vi tvungna ta en ganska ordentlig sovmorgon idag.. Fucking shitt också ;)


Men när vi väl masat oss upp ur sängen och jag hittat in i duschen så gjorde mitt hjärta något som jag verkligen uppskattar. Han hade hört mig dagen innan när jag sa att jag va sugen på ägg och bacon och gick ner och lagade olika frukostar till oss. Äggmackor till sig själv och ägg och bacon till mig. Det är kärlek det! Och va han inte sötare än lovligt när han berättar för mig att han tyckte det var väldigt manligt av honom "att steka bacon i bar yber..." ;)

Dagen fortsatte med många timmar på Ikea för att välja ut "den perfekta tv-bänken, som till slut blev en tv-möbel. Och avslutades tillslut med besök hos goa familjer och hemmagjord glass :)
Mmmmm...

Love... ;)

2 kommentarer: