fredag 22 april 2011

Trodde jag va tjugo men hade bättre kondis ;)

Grillat, diskuterat, druckit grogg, öppnat mig, skrattat, visat känslor och cyklat raggarvarvet! När blev jag 20 igen? What happened?!

Min dag idag började med att min kära son vände sig mot mig och sa "Ja sa ju att det skulle bli supermysigt mamma" När han märkte att jag låg bredvid honom och sov... Goaste pöjken ;)
Sen äkte jag upp på min kraftplats, "Bratthalla" som är ett basejumpställe uppe på Tossebergsklätten och diskuterade både det ena och det andra med min sambo... Givande men smärtsamt. Just nu är allt inom mig ett kaos och jag skulle bara vilja få ett svar någon stans ifrån! Vad håller jag på med? Varför inte bara vara här och nu och vara lycklig?! Är det bara rädslor? Jag vet inte vad jag säger... Jag ska nog sluta känna efter så mycket och istället bara vara i min känsla... Flum flum flum flum och lite flum och så lite fyllesnack också... Puss och hej leverpastej :P

Jag och Johanna förut ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar