tisdag 10 maj 2011

Det går bra nu :)

Missarna är födda och underbara. Solen skiner. Energin har återvänt för att förhoppningsvis stanna. Vi har fått den nya bilen, fått den gamla såld och det verkar bli en lösning på problemen med mitt hus. Gött!!
I helgen öppnade jag mitt hjärta för min älskade sambo och lät alla instängda känslor få komma ut och chockad blev jag!! Det visade sig att detta som jag bävat för hela veckan blev som en vändpunkt för oss och mina känslor. Jag kan inte förklara det men något hände inuti mig där och då...
Han har ju förstås förmågan att överraska mig till det bättre när det verkligen behövs och ta fram det där lilla extra när jag nästan tappat hoppet... Tack älskling!
Så nu tänkte jag fortsätta njuta av min återfunna energi och göra lite för mitt hem :)
Kram på er!!
OCH... Det är inte över förrän det är över! Glöm aldrig det... ;)

1 kommentar:

  1. DU har förmågan att överraska när det väl gäller, glöm inte det! Pöss

    SvaraRadera