torsdag 14 juli 2011

"Ready for takeoff...."

Imorgon bär det av på vår första riktiga utlandssemester! Wiii va spännande :D Jag känner mig dock lite nervös och oförberedd eftersom vi bokat så sent och det känns som om det är något jag glömt att ordna med innan vi åker... Men det lär jag inte veta förrän efteråt :P Kattvakt: check! Pass: check! Transfer, parkering, biljett, hotell: check! Bikini: check! Pengar fixas där... Sigge: check!
Now is the time! Tid att verkligen ta hand om sig själv och varandra! Njuta av att verkligen ha tid att se, känna på och skämma bort varandra! Hitta den där magin som man inte kanske får hemma. Den magin som man kan hitta tillbaks till djupt inne i sig själv när man behöver hitta "den där" känslan som åtminstone jag behöver känna ganska ofta i min relation.

Jag känner mig så otroligt tacksam för att jag får möjlighet att åka iväg på den här resan nu, tacksam för alla fina saker jag har i mitt liv. Jag har en fantastisk son som jag älskar mer än livet självt. Jag har en underbar sambo som är beredd att gå genom eld för vår skull. Jag har en underbar familj som ställer upp i vått och i torrt. Jag har världens bästa jobb med barn och personal som jag tycker jättemycket om. Min bil är förstås under all kritik.. Men fan! Man SKA inte ha allt!

"This is your captain speaking.... Fasten your seatbelts... We are ready for takeoff..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar