tisdag 29 november 2011

Lchf igen... :)

Har brottats med suget ett tag nu... Nu är det bra. Nu måste jag bryta det här fördömda godissuget igen! Sockerberoende är förjävligt! Känner både en sorg och ett sug att hoppa på lchf igen... Men jag ska försöka se den här tiden som en period för att främja hälsan... Jag vet ju att jag mår gott utav att äta lchf, håret och huden blir fin och magen fungerar fint. Efter en tid av övergångsbesvär vill säga ;) Men jag vill verkligen inte hamna tillbaks där jag var innan jag började med lchf sist! Det finns inte på kartan. Jag vill bryta innan det gått för långt.. Nu blir det sängen och starta med matplanerande för den närmsta framtiden.. Wiii! Kul men skrämmande. Ska jag klara av det den här gången?? Ja det ska jag! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar