måndag 6 februari 2012

Idag...

Stark... Stolt... Förväntansfull... Positiv... Pirrig... Hemlighetsfull... Målinriktad...
Ja det är några av de, inte särskilt betungande känslor jag bär runt på just nu.
Jag jobbar på min acceptans, min tillit och att utgå ifrån att leva i kärlek.
Hur vet du när du är redo? Det vet du aldrig. Helt plötsligt är du bara "där". Du hann aldrig tänka. Du behövde inte.
Livet spelar dig inga spratt. Livet lurar dig inte. Det du får har du dragit till dig. Allt har en mening. Din uppgift är att känna tillit till hjärtats förmåga att välja den rätta vägen för dig. Sudda ut alla tvivel. Fokusera på det du vill ha och livet kommer leverera.
Våga vara i känslan. Njut av den och du kommer få mer av den.
Så här väcks mitt känsloliv som lättast till liv.
Musik... <3

Hjälp! Vad skriver jag egentligen?? :/
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar