tisdag 14 februari 2012

"Tack för ett bra jobb Sofia"

Tänk att några ord kan betyda så mycket. Min chef sa detta till mig innan vi la på luren idag... "Tack för ett bra jobb Sofia". Jag stod i vårat kök och rodnade och visste inte vart jag skulle vända mig. Ville bara skutta av glädje och det gjorde jag nog också. Bytte i alla fall blöjor väldigt glatt sedan.
Dagen började dessutom med att våran "mattant" hade skaffat en bok till mig under helgen... En bok om grönsaksrätter och detta för att hon lagt på minnet att jag ville laga billig mat för att jag haft det dåligt ställt. Och grönsaksrätter är oftast lite billigare än kött och fiskrätter. Tänk att hon hade mig i tankarna. Jag känner mig så himla stolt och glad för alla goa människor som finns runt mig.
Nu ska jag fortsätta att njuta av Alla hjärtans dag. Jag har inget att klaga på kan jag säga ;)
Alla hjärtans dag på er.... Torsten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar