söndag 29 april 2012

Over...

Jag blir så ledsen... Sjuk igen! :( Feber och ont i halsen. Aldrig har jag varit så mycket sjuk som jag har varit den där vintern och våren. Jag som alltid har kunnat skryta med att vara så frisk. Så nu sitter man här igen med ont i kroppen, inlindad i en filt och fryser.
Har inte råd att vara sjuk mer nu heller. Det är den fjärde månaden som jag har levt på ingenting känns det som och jag börjar känna mig smått gråtfärdig för det här nu. Jag försöker fokusera på allt som är bra och allt jag har och föreställer mig det överflöd jag har i min drömvärld. Det fungerar för det mesta väldigt bra. Mitt humör har varit på topp det sista och mitt självförtroende har aldrig varit bättre. Det enda jag skulle önska mig mer än ekonomisk trygghet nu är hälsan. Jag förstår inte vad jag gör som får mig att dra till mig alla baciller!

Från och med första Juli har vi ingenstans att bo. Jag har sagt upp min lägenhet som är så anskrämligt dyr så det inte finns något skäl i världen som rättfärdigar mig att bo kvar här. Men vart vi ska bo sen vet jag inte.
Men det verkar som om vi får bo en månad i bilen för att hamna rätt i ekonomin igen.. Betala av lite skulder och så. Tur att vi har ett fantastiskt skyddsnät av underbara människor runt omkring oss. Ni som känner er som någon av de närmsta kommer antagligen få någon nattlig påhälsning under Juli månad.
Tycker jag borde känna panik över det här men jag ser faktiskt fram emot den totala friheten.
Sen vart jag kommer befinna mig och bo från Augusti och framåt är också väldigt spännande.. Det kan ju bli vad som helst! Bara fantasin sätter gränser...

Sigge har nu äntligen haft vattkoppor och han har klarat sig undan lindrigt ändå kan jag nog säga såhär i efterhand. Nu är han pigg och glad om än prickig fortfarande. Men det är gjort!
Och han har varit tapper <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar