onsdag 2 mars 2011

Längtan efter vårkänslor!

Nu vill jag ha vår! Jag längtar efter att känna lukten av hundbajs, att höra regnet smattra mot rutan och se hur snön smälter bort. Jag längtar tills allt blir geggigt och man får de allt som gömmer sig därunder snötäcket. Till exempel pulkan som vi aldrig hann åka på för vi inte hittade den därute. Jag längtar efter att höra fåglarna kvittra och att vakna av att solen skiner mig rakt i ansiktet. Jag längtar efter geggiga galonisar och sköna kaffepauser intill väggen.
Min katt har hittat kärleken... Tror hon.. Ge det en månad Zelda... Han dumpar dig i april! ;) Och du Sweetie tror att hon är oskuld.. Nej du vännen :P
Jag tror att jag kommer få livsgnistan åter bara det blir bart på backen, knoppar på björkarna och man återigen får energi av solen. Jag vet inte men jag tror att jag brukar bli så här deppig i slutet av varje vinter. Jag ser det där framme! Det vänder nu! Det måste!
Peace and Love...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar