torsdag 3 mars 2011

Min bror!

Idag fyller min bror 37 år. Tänk att man kan bli så gammal ;) Jag minns när du och Monty och gänget satte ögonbindel på mig och matade mig diverse ni hittade i skåpen hemma i stöpa.. Och jag minns när du kom hem från någon ordentlig fylla i 15 års åldern och spydde högst upp i trappen. Det va tider det. Apropå det. Shit brorsan va du har spytt i dina dagar! Och brutit ben! Mycket av tiden jag minns från våran barndom hoppade du på kryckor. Även i vuxen ålder har det funnits gips med i bilden måste tilläggas ;)
Men jag minns också annat från den tiden. Vet du att jag alltid har tyckt att du varit bäst på allting? Eller att jag alltid har tyckt att du varit snyggast och roligast av alla storebröder? Du va alltid min stora idol... Ditt ord va min sanning. Du var borta under en lång tid också och jag vet att jag aldrig sagt det men du fattades mig. Nu har jag också blivit stor och insett att du inte alls är så där övernaturlig som jag en gång trodde men jag tycker att du är "pretty damn good" ändå. Måste bara säga en sak till. Jag är 28, du är 37 "å dä ä skellna dä!"
Ha den bästa av födelsedagar! Jag älskar dig! / Lillasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar