söndag 6 mars 2011

Lycklig att ha Dig vid min sida...

Usch.. Söndag kväll igen. Nu har han åkt och tystnaden har omslutit mig. Jag vet att det för något gott med sig men det är ändå tungt! Det har varit en jättebra helg mitt hjärta och jag längtar tills du kommer hem igen.
Lördag morgon smög du sig upp så tyst du kunde och bakade scones och satte på kaffe till mig. Du visste att det skulle göra mig lycklig.  Det är kärlek!
Du bevisade för mig att du lyssnat när vi har pratat. Du har förvånat och imponerat på mig. Jag är trygg hos dig och jag känner mig nu lugn igen. Jag hatar att du alltid har rätt btw.. Rätt när det gäller det jag ska va bäst på... Mig..
Jag lär mig något om dig varje gång vi är tillsammans och så vill jag ha det tillsammans med den jag lever med. Att man utvecklas framåt, tillsammans. För vad har man för relation när allt blivit sagt? När det inte finns något nytt att lära sig om varandra? Eller om sig själv?
Du är så olik allt jag känner till men ändå så typisk. Du följer inga mönster men ändå följer du vartenda.. Hur förklarar du det? I mitt huvud går det ihop som tur är. Det finns få människor som kan röra runt i mitt inre som du. På gott och ont. Men du får mig att känna och det älskar jag dig för Sweetie.
Ta vara på varje dag, för det finns inte en enda som varit utan nytta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar