söndag 3 april 2011

Flytten avklarad!!

Sitter i sängen.. Trött, men nöjd med vår insats. Flytten är nu avklarad och bara några få grejer finns kvar för att den ska kallas helt fullbordad. Jag är så grymt tacksam för Din, din systers och din mammas hjälp Johanna! Jag ska gottgöra det så fort jag kan.Och Niklas ej att förglömma. Grymt mycket tack!
Vårt nya sovrum har väggar som är fulla av vita blommor mot en ljust grön bakgrund. Oerhört romantiskt och tjejigt mönster. Men jag är så glad för det verkar nästan som om jag kommer få ha den kvar! Nu jobbar huvudet för att hålla mina motsträviga ögonlock öppna. Jag tror jag bör lägga ner huvudet på kudden och vara utvilad imorgon. Jag ser fram emot en ny vecka med nya möjligheter. Nya vyer att vidga...
Natti natti
ZzzzzzzzzzzzZzzzzZZzzzzzzzzzzzzz................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar