lördag 16 april 2011

Grillpremiär i svart...

Solen har skinit hela dagen. Vi har varit och ätit glass på Sibylla med goa Emil och Johanna. Vi har fått massor gjort här hemma. Jag har rensat i rabatten och krattat på framsidan. Min sambo är tyvärr sjuk men försöker hålla humöret uppe ändå.  Vi håller på att tända grillen, eller Robin tänder grillen och marinerar kyckling för att inviga grillen för denna sommar. Dessvärre utan möbler på den supertrevliga altanen... Sigge har hittat en ny kompis här på gården och dom verkar ha jättekul här ute och cyklar, bygger rymdskepp och leker karate ;)

Ändå går jag med en känsla av att bara vilja spy rätt ut. En stor klump av, gud vet vad, fyller min bröstkorg. Mitt liv är verkligen perfekt på alla andra sätt men vad händer inom mig? Jag har ett svagt minne av att det brukar vara så här en viss period i månaden men det lär väl tiden få utvisa. Jag tycker synd om min väldigt kärleksfulla sambo bara eftersom jag inte riktigt är mottaglig för hans kärleksfulla försök till närhet... Men jag ska göra mitt bästa för att vara så "snäll" som jag kan vara.



 URBALANS.SE!!!

2 kommentarer:

  1. Usch och fy för disse dagar... Håll ut min vän och tömm, tömm dig på känslor. Di måste ut!! Snart ska hela du fyllas med kärlek, leta efter det röda hjärtat. Puss

    SvaraRadera
  2. Det röda hjärtat på dörren... ;) I keep looking... All kärlek till dig min vän <3

    SvaraRadera