söndag 5 juni 2011

Då kör vi älskling...

En helg som började på ett väldigt omtumlande och jobbigt sätt slutade med total lycka och massa massa kärlek :) Gårdagen var underbar. Vi åt och drack som kungar kändes det som efter mer än en månad utan kolhydrater. Kalvfilé med tryffelsås, öl och till efterrätt Créme Brulée.. YUMMY!!! Och till bion blev det efterlängtat lösgodis :D Iofs somnade jag titt som tätt under filmen (Pirates of the Carribean 4) men det var mysigt ändå. :) Jag funderar över en sak bara.... Dödade sjöjungfrun killen eller inte?! Jaja...
Många knutar har lösts upp och mycket funderande har nu fått ett slut.. Eller en paus i alla fall ;) Tror dock jag måste skriva upp alla smarta grejer jag kommit på och alla förändringar med mig själv som jag ska jobba på. Annars har jag snart glömt dom :P

En frukostgåva från älsklingen... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar