måndag 6 juni 2011

Nationaldagen idag!!

Eller varför dessa utropstecken egentligen? Den betyder faktiskt ingenting för mig mer än att den gav mig en extra söndag den här veckan som jag ändå inte kunde uträtta mina ärenden på.. Istället har jag stått med rumpan i vädret och rensat ogräs och planterat här och där...
Just nu längtar jag till semestern! Eller arbetslösheten... :P Men först väntar jag besked om jobb i höst. Hoppas hoppas! Håll tummarna för mig!!
Skulle behöva lite fler spekulanter på kattungar också. Hade ju varit bra om hon inte hade tryckt ur sig sex stycken då! :/ Men dom är söta som socker i alla fall..
Nu ska jag fortsätta att inte fira vår nationaldag och återgå till att egentligen inte göra något alls. Så får jag se till att hinna slappa lite efter det så att jag inte är helt slut när jag ska jobba i morgon :P
Pöss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar