lördag 27 augusti 2011

Mitt i ett åskväder...

Det är ju otroligt hur mycket man kan få gjort på några timmar om man håller sig borta från datorn :) Jag är fortfarande ute på "fejjan" ibland men jag åter den inte styra mitt liv. Men vem vet. Snart är man kanske där igen på samma sätt och vältrar sig i statusuppdateringar och fotokommentarer :P Nej då, nu är jag faktiskt lite mer medveten om det.
Bakom mig står ett berg av kartonger och möbler och annat. Under veckan ska jag börja köra grejer till nya lägenheten. Har svårt att glädja mig för det just nu men jag har på något sätt lyckats koppla bort de jobbiga känslorna som skulle kunna finnas. Jag försöker se det som att det antagligen rätt beslut som jag har tagit.
Jag har börjat fatta hur lite pengar jag kommer att ha över nu efter att jag har flyttat. Usch :P Men det är väl tur att man är van att ha det dåligt ställt... "The Secret" menar att om man lever som om man redan hade pengar så får man mer pengar... Så det är väl det jag får göra då ;)

Vacker blomma vid vårt hotell på Cypern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar