lördag 29 oktober 2011

Dålig tajming kan man säga...

Att åka eller inte åka.. Det är frågan... På tisdag fyller Sigge år och jag måste handla inför hans födelsedag. Jag behöver köpa nya vinterkläder till honom. Jag har en hel lång lista med grejer som jag har tänkt fixa och så går jag och blir sjuk! :( Lite bättre hade jag väl kunnat planera... Nu är frågan om jag skulle ta och åka till stan ändå och fixa det jag orkar med hjälp av snälla herr ipren. Den här jävla förkylningen verkar ju ändå bara visa sig som värst på kvällen och natten så jag kanske orkar med under dagen idag i alla fall. Nu nös det i min telefon. Det KAN ha vart världens snygging som messade mig... Måste kolla ;) .......... Hihi! Det va det ;)
Bredvid mig sitter goaste snart sjuåringen och spelar LEGO Starwars och är bara sådär underbar som bara han kan vara.
Nej jag får nog ta en kopp kaffe till och fundera på detta handlandet. Eller två kanske :)
Mammas stora kille <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar