måndag 10 oktober 2011

Dimma i hövve...

WTH!! Åkte visst till jobbet två timmar för tidigt idag :P Vad håller jag på med egentligen? Vad är det som får mig att tro att jag ska kunna mitt åttaveckors rullande schema i huvudet och att jag inte ska behöva titta på det? Jag kommer ju inte ihåg något annat heller nästan så varför skulle jag komma ihåg det? Jaja. Får val gosa ihop mig i soffan en stund innan jag åker tillbaks till jobbet och skäms igen. Kommer jag inte för sent så kommer jag för tidigt. Dom måste tycka att jag är helt hopplös! Tur att jag kanske är bra på andra saker i alla fall :) Va lite nöjd förra veckan för då fick jag beröm av vår utvecklingspedagog för att hon tyckte att jag hade en god "barnsyn". Det värmde i själen :)
Men trots detta lilla missöde så känner jag mig nöjd med livet ändå. Två timmar hit och dit.. Vad spelar det för roll... Egentligen ;)

2 kommentarer:

  1. Haha nej det är sant, två timmar hit och dit kvittar ju! =)

    SvaraRadera
  2. Men eller hur?? :P Beror väl kanske på i vilket sammanhang men...

    SvaraRadera