onsdag 5 oktober 2011

Vilken dag!
Ångest! Inte så farlig ångest men varje beslut jag har tagit har inneburit ånger och besvikelse. Försökte fixa med bilen men det gick åt helvete. Försökte ta ur mina extesions ur håret. Gick åt helvete.Köpte hem extra bra grejer för dyra pengar till både bilen och till håret men ändå blev jag bara besviken på allt. Deppig ja! Det är inte så farligt men ändå inge kul... Vilka "super-ilandsproblem" jag ligger inne med. Hur skulle jag kunna se det annorlunda? Jag har turen att ha möjligheten att ha extensions i hele hövve... Inte alla som har det! Jag har en bil som funkar och som är så skruttig att det inte kan bli värre än det är nu :P
Jobbigt att erkänna men idag har jag även en släng av viktnoja och va nära att kasta mig ner på golvet här när sigge lagt sig och trötta ut mig med armhävningar och situps. Många gör det varje dag men skulle jag ha gjort det ikväll så hade det varit för att döva min ångest som egentligen bottnar i något annat. Jag tror den bottnar i mina ensamhets och övergivenhetskänslor. Dom där som jag har förnekat under så lång tid att jag har... "Jag är så trygg i mig själv och så stark när jag är ensam och singel"... Bullshit! Just nu är jag bara liten och ensam och känner mig ganska patetisk. Borde inte klaga. Jag har verkligen allt jag behöver egentligen. Nu ska jag bara hitta ett bra sätt att må bra i det här. Utan att utveckla massa konstiga sätt att döva mina känslor eller hålla dem borta. Ingen spegelmani, bantnings- eller träningsmani och ingen hetsätning eller facebooköverkonsumtion. Mamma mia! Vad ska jag göra om dagarna egentligen?? :P
På väg mot lycka sakta men säkert...


2 kommentarer:

  1. Jo det va just detta jag befarade...

    SvaraRadera
  2. Ja. Kvällarna är förfärliga just nu men det kan va mycket hormoner nu oxå :/ Bara att rida ut stormen :)

    SvaraRadera