måndag 3 december 2012

-17 grader!! Lägg av!

Längtar till fredag!! Fredag betyder ledigt för mig och min stora älskling, det betyder bo på hotell, det betyder Göteborg, det betyder romantik och det betyder 3D ultraljud!! Äntligen ska vi till 100 % få reda på könet på vårt barn och vi ska få se det lilla livets alldeles speciella drag, En liten försmak inför stundande nedkomst. Jag ser så fram emot det här och jag tror att det kommer ge ny kraft att klara de sista tre månaderna mycket bättre.
Det känns att jag börjar bli tyngre nu. Magen är större och mer i vägen. Jag blir lättare andfådd och har svårare att böja mig ner och fram. Längtar efter att få ligga på soffan och äta praliner ;) Tur att jag har en rolig tid på jobbet framför mig med jul och lucia och annat skoj.
Tydligen har vi en spelning med bandet i Arvika den 25/1 också. Härligt snygg jag kommer känna mig då. Frodig... Typ ;) Får väl se till att träna ordentligt så att jag kan va stolt över sången i alla fall. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar