tisdag 21 februari 2017

Änglar

Jag känner mig så otroligt privilegierad. Människor har kommit in i mitt liv som små änglar som stått och vinkat längs vägen och andra som bara kommit som ett litet brev på posten. Kan det vara möjligt att det bara är en slump?

Det är så otroligt hur det kan vara så att bra saker händer när man börjar vara snäll emot sig själv och hur dåliga saker händer när man slutar vara snäll emot sig själv. Frågan är ju då återigen vem hjälper vi när vi låter oss köras över eller trampas på? Jo, ingen...
Oftast hjälper vi någon fortsätta behandla andra respektlöst eller ger dem anledning att inte rannsaka sig själva.
Många människor skulle behöva ta en titt på sig själva och genom att vara tydliga med våra gränser gentemot andra hjälper vi andra att göra likadant.

Vill sända ett stort tack och mycket kärlek till mina änglar både i den här världen och i nästa. Att veta att ni finns här, att ni tror på mig och vill mig väl gör mig stark. Bekräftelsen på att jag uppfattat saker "rätt" och att min intuition lett mig rätt gör mig trygg och full av tillit till min egen förmåga.

Jag kan återigen känna hopp och glädje inför framtida projekt och drömmar och känna tacksamhet för det jag har och har varit med om fram tills nu.
I varje erfarenhet finns en lärdom och jag kan nu se dem tydligare än innan och börja ta tillvara på dem.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar